Veelgestelde vragen

Betaling

Hoe kan ik betalen?

U kunt makkelijk en veilig betalen via:

  • iDeal
  • Bancontact
  • Credit Card
  • Achteraf betalen via Klarna
  • Apple Pay (binnenkort)

Hoe kan ik achteraf betalen?

Selecteer Klarna als betaalmethode bij het afrekenen van uw bestelling.

Bestelling

Naar welke landen leveren wij?

Wij leveren onze producten uitsluitend naar Nederland, België, Frankrijk en Spanje.

Wat is de levertijd?

Voor al onze producten is de levertijd gemiddeld 1 – 4 werkdagen. Je ontvangt altijd per mail een track and trace code van onze koerier zodra je bestelling is opgestuurd.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestelling op Wordt verwerkt op Verwachte leverdag
Maandag Maandag tussen dinsdag en maximaal vrijdag
Dinsdag Dinsdag tussen woensdag en maximaal zaterdag
Woensdag Woensdag tussen donderdag en maximaal maandag
Donderdag Donderdag tussen vrijdag en maximaal dinsdag
Vrijdag Maandag tussen dinsdag en maximaal vrijdag
Zaterdag Maandag tussen dinsdag en maximaal vrijdag
Zondag Maandag tussen dinsdag en maximaal vrijdag

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Controleer je ongewenste (spam) inbox. Staat hier niks in? Controleer dan of het bedrag van jouw rekening is afgeschreven. Indien dit het geval is. Neem dan contact op met onze klantenservice via onze contact pagina.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen zonder reden retourneren. Neem contact op met onze klantenservice via onze contact pagina om uw bestelling te retourneren.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dat kan zeker! Stuur ons een mailtje naar klantenservice@discountr.nl om uw bestelling te annuleren. Het kan natuurlijk voorkomen dat uw bestelling al onderweg is. Als dit het geval is, dan moet dient u deze eerst te retourneren.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra jouw bestelling is opgestuurd ontvang je per mail een track en trace code van de koerier.

Ik heb geen track and trace code ontvangen

Heb je na 48 uur nog steeds geen code ontvangen? Neem dan contact met ons op via onze contact pagina. Je ontvangt dan binnen enkele uren de track and trace code van jouw bestelling.

Overige vragen

Hoe kan ik contact met komen met jullie klantenservice?

Een van onze fundamenten is bereikbaarheid. Wij vinden het belangrijk dat je ons makkelijk kan bereiken als je hulp nodig heeft of vragen, opmerkingen of klachten heeft over jouw bestelling. Je kan ons een bericht sturen via onze contact pagina. Ook kan je mailen via klantenservice@discountr.nl. We zijn ook telefonisch bereikbaar via het nummer +316-26584053. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00.

Welke producten kan ik bij jullie vinden?

Wij streven naar een groot en divers aanbod van producten binnen de categorieën elektronica, huis en tuin, kleding en overige producten zoals bijvoorbeeld gezondheidsproducten.

Wordt het assortiment aangevuld?

Jazeker! Ons assortiment wordt elke dag aangevuld met leuke en handige producten!

Hoe betrouwbaar is de voorraad van onze producten?

Wij verkopen geen producten die wij niet op voorraad hebben. Daarom wordt de voorraad van onze producten goed bijgehouden en is deze altijd actueel.

In zeer zeldzame gevallen kan het voorkomen dat een product toch niet op voorraad is na het afrekenen. In dat geval krijgt u het bedrag van uw bestelling inclusief verzendkosten direct teruggestort.

Heeft u geen antwoord kunnen vinden op uw vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice.